Bent u als bedrijf, (business)club, vereniging, gemeente of instantie op zoek naar een spreker om in te huren? Zoekt u naar een spreker die u kan inspireren, motiveren en aan het denken kan zetten? Dan bent u bij Wim de Bundel aan het juiste adres. Wim is maar liefst 25 jaar, waarvan de helft als directeur Marketing & Sales, werkzaam geweest bij Delta Lloyd, BeFrank en Nationale Nederlanden. Vanuit zijn ervaringen in deze functie en het verdere leven dat hem veel gebracht heeft kan hij als spreker een zaal aan zijn lippen laten hangen.
Wim de Bundel is binnen de marketing & sales een gerenommeerde persoonlijkheid. Als directeur marketing & sales had Wim de Bundel de taak om Delta Lloyd beter in de markt te zetten. Met de kansloze laatste plaats in het klanttevredenheidsonderzoek was er veel winst te boeken. Na het opzetten van een plan om de klantgerichtheid als prioriteit te zien en door op creatieve en duidelijke manier leiding te geven slaagde Wim de Bundel erin om Delta Lloyd binnen vier jaar naar de eerste plaats in ditzelfde onderzoek te vechten. De NPS steeg van -54 naar +30 en het marktaandeel verdubbelde maar liefst.
Deze prestaties leverden Wim de Bundel de titels Commercieel directeur van het jaar (2014) en Meest invloedrijke commerciële professional van Nederland (2019) op. Het geeft de expertise en kunde van Wim de Bundel aan. Tegenwoordig kunt u hem als spreker inhuren. Tijdens zijn presentaties deelt hij graag zijn expertise en helpt hij om beleid te voeren, de klantgerichte cultuur te verbeteren, te motiveren en te inspireren.
Na een trouw dienstverband hield de functie van De Bundel in 2020 op te bestaan. De Bundel, die een grote bewondering heeft voor topsporters, liet zich inspireren door Olympiërs om niet bij de pakken neer te gaan zitten en ging aan de slag. Hij schreef een boek genaamd ‘Geven is Leven’, zette een gelijknamig platform op en is sindsdien in te huren als spreker. Als directeur Marketing & Sales verzorgde De Bundel regelmatig inspiratiesessies voor zijn personeel en nu kijkt hij ernaar uit om zelf de inspirerende factor te mogen zijn voor werknemers, werkgevers, bestuurders, sporters en nog veel meer mensen.
‘’Al mijn succes begon met geven’’
Wim de Bundel
De Bundel is een man met een frisse gedachtegang. Hij kan als geen ander mensen aan het denken zetten, inspireren en motiveren. Zoals gezegd kijkt Wim de Bundel ernaar uit om als spreker een zaal vol mensen te mogen inspireren en aan het denken te mogen zetten. Wat De Bundel te vertellen heeft? Als directeur Marketing & Sales weet De Bundel hoe bestuurders zakelijke betrokkenheid bij personeel kunnen bereiken, hoe hij van zijn personeel een team heeft gemaakt en hoe mensen geïnspireerd kunnen worden. Daarnaat vertelt De Bundel is zijn boek en als spreker over de mindset ‘Geven is Leven’. Hoe geven leidt tot een cirkeltje van geluk, succes en samenhang: ‘’Al het succes dat wij geboekt hebben begon doordat wij eerst zelf begonnen met geven. Het geven van van alles en nog wat heeft ons enorm veel gebracht.’’
Wim de Bundel hield als traditie elk jaar een nieuwjaarstoespraak voor zijn personeel. Hierin werd verteld wat de stand van zaken was, werden doelstellingen duidelijk gemaakt en werd het personeel geïnspireerd. Niet zelden gebeurde dit door een topsporter met een Olympisch(e) verleden of droom. Aan de sporter de taak om de topsportmentaliteit over te brengen aan het personeel. De Bundel vond het verhaal van de sporters fascinerend en dat zal tijdens zijn lezingen ongetwijfeld nog terugkomen. Wat de voordelen zijn van het inhuren van een spreker? We sommen er een aantal op:
Bent u geïnteresseerd in het inhuren van Wim de Bundel als spreker op uw evenement, bijeenkomst, inspiratiesessie of andere gelegenheid? Wim kijkt ernaar uit om als spreker iets te mogen toevoegen aan uw gelegenheid en om op de lange termijn voor verbeteringen te zorgen dankzij zijn verhaal. Indien u geïnteresseerd bent in het inhuren van Wim de Bundel als spreker kunt u hieronder klikken op de knop om naar onze contactpagina te gaan.
Review
“Wim heeft ons zeer energiek en enthousiast meegenomen in de wijze waarop je kunt werken aan een klantgerichte cultuur op basis van de kracht van geven. Je merkt dat hij uit het veld komt en als een van de weinige sprekers echt weet hoe het is om zo’n cultuur te bereiken. Een absolute aanrader!”
Bas de Reus
CEO Fujitsu